20 nap helyet három napra csökkent a szállítási idő a térségben

Amit mutatunk az 1813 kilométer hosszú Haoji vasúti híd Kínában. A világ leghosszabb nehéz teherbírású vasúti hidja, a hidat szénszállításra használják.

200 millió tonna szén szállítására építették Belső-Mongóliából és Shanxiból Kína déli tartományaiba. 1435 mm-es nyomtávú vágányával nehéz vasúti rendszernek számít a földön.

A vasút egyben az első észak-déli vasútvonal Kínában, amely a szénnek szenteltek, és azért épült, hogy megkerülje a part menti városokon át hajóval közlekedő meglévő szénszállító útvonalakat. A vonal 20 napos tengeri utazásról mindössze 3 napra csökkenti a vasúton közlekedési időt.

A vonal több ponton csatlakozik a meglévő vasúthoz, hogy megoszthassa a karbantartási létesítményeket. A vasút tervezési sebessége 120 km/óra.

A vonalat a kínai vasút üzemelteti.

A vonalat 2014-ben hagyták jóvá 27 milliárd dollár értékben. A Kínai Vasút és számos nagy hazai szénbányászati vállalat finanszírozta. 2019. szeptember 28-án adták át a vasutat.


Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .